Töltésvezérlő CC613-ELM4PR-M
Töltésszabályozó az IEC 61851-1 szerint (3. töltési mód)
• A master és a slave működése konfigurálható
- Két töltési ponttal rendelkező töltőállomások beállítása: 1 töltésvezérlő 4G modemmel rendelkező adatátjáróként és 1 töltésvezérlő 4G modem nélküli slave-ként
• Dinamikus terheléskezelés a rendelkezésre álló teljesítmény optimális elosztása érdekében az összes töltési pont között, és a jármű maximális teljesítményének jelzése
• Maradék egyenáram-figyelő modul (külső A típusú RCD szükséges), különböző hosszúságú kábelek választhatók
• Integrált vészkioldó (vésznyitó) a motor vezérléséhez (reteszelés / kioldás) és a 12 V-os tápfeszültség felügyeletéhez
• Beépíthető egy- vagy háromfázisú hálózatokba 80 A-ig.
• Az OCPP 1.5 és az OCPP 1.6 megfelel a JSON, SOAP követelményeknek
• Támogatott mobil szabványok: 4G (LTE), 3G (UMTS) és 2G (GSM) integrált 4G modemmel
• 3 USB interfész:
- 1 CONFIG interfész a helyi konfigurációhoz és a szoftverfrissítések telepítéséhez
- 2 USB host interfész
• Vezérlő és Pilot kommunikáció (az IEC 61851-1 szerint)
• Konfigurálható támogatás további SCHUKO aljzatokhoz
• Pult interfész: Modbus TCP és RTU
• Külső Modbus interfész távirányításhoz energiagazdálkodási rendszereken keresztül
• Felhasználói interfész modulok ügyfélspecifikus alkalmazásokhoz (pl. RFID, LED, antenna)
• További digitális bemenet és további digitális kimenet
• Belső hőmérséklet-érzékelő a töltési áram csökkentésére a környezeti hőmérséklettől függően
• ISO 15118 Powerline Communication (PLC) a Plug & Charge és a fogyasztókezelő rendszerek számára
Az intelligens töltésvezérlő következő generációja
A CC613-mal elérhető az intelligens töltésszabályozók következő generációja. Elődjéhez, a CC612-hez hasonlóan, a CC613 is egy intelligens töltőállomás agya: kommunikál a járművel és a háttérrendszerrel, figyelemmel kíséri a töltőrendszer belső hardverét, a felhasználói interfészeket, valamint a töltőállomás és a jármű közötti kapcsolatot.
A CC613 új generációs töltésszabályozókkal tovább bővült a Bender töltésszabályozók funkcióinak köre. A módosított házalak beépített egy Ethernet interfészt, amely már nem teszi szükségessé az USB Ethernet adapter használatát. A ház módosított alakja ellenére a CC613 méretei megegyeznek a CC612 méreteivel, így könnyen integrálható a meglévő töltőállomásokba.
A CC613 rendelkezik az ISO 15118 szabvány szerinti Powerline Communication (PLC) funkcióval is a Plug & Charge, valamint az egyenáramú hibaáram-felismeréshez külsőleg csatlakoztatott átalakítóval. A funkcionális bővítéshez ingyenes szoftverfrissítések is elérhetők lesznek.
A töltésszabályozó rendelkezik egy továbbfejlesztett, integrált dinamikus terheléskezeléssel (DLM), amelyet egy magasabb szintű rendszeren keresztül is lehet irányítani. Ez azt jelenti, hogy a nagyobb töltési infrastruktúrák kezelhetők helyben a vezérlő segítségével, vagy egy meglévő épületfelügyeleti rendszer segítségével.
További ellenőrzés - fokozott elektromos biztonság
A CC613 most integrált vészkioldót (vésznyitót) is kínál, így a töltőállomás áramkimaradása esetén a dugót ki lehet venni a járműből vagy a töltőállomásról anélkül, hogy további alkatrészt kellene telepíteni a töltőbe állomás. Ez a helytakarékosság lehetővé teszi a CC613 használatát kicsi és kompakt fali dobozokban.
Az áramütés elleni biztonság növelése érdekében a CC613 biztosítja a PE felügyeletet, amelynek során a PE csatlakozás kapcsolatát rendszeresen ellenőrzik. Ezenkívül a CC613 integrált Weld-Check-Detection funkciót kínál, amely hibaüzenetet ad ki "ragadós" kontaktor vagy terheléskapcsoló esetén.
A töltésszabályozó figyeli a töltőrendszerek belső hardvereit, például a mérőt, a felhasználói felület modult vagy az aljzatot. Működtethető „mindig bekapcsolt rendszerként”, amely mindig csatlakozik egy mobilhálózathoz. A 4G mobil rádió szabvány a master verzióban támogatott. A háttérrendszerrel való kommunikáció az OCPP alkalmazásprotokoll segítségével lehetséges. Az OCPP összes megadott üzenete, valamint a DataTransfer üzeneten alapuló egyes gyártóspecifikus bővítmények támogatottak. Integrációs tesztek a szolgáltatók háttér-implementációival (pl·TO·Be, Virta és NewMotion) sikeresen végrehajtották.
Ez a szöveg gépi fordítással készült.
Műszaki adatok: További műszaki adatok:
Verzió: 4 G / külső Modbus
Szigeteléskoordináció az IEC 60664-1 / IEC 60664-3 szerint
Névleges feszültség: 250 V
Túlfeszültség kategória: II (a H terminálon belül)
Túlfeszültség kategória: III (H terminál és minden más terminál)
Névleges túlfeszültség: 6 kV (H kapocs és az összes többi kapocs)
Névleges túlfeszültség: 2,5 kV (a H terminálon belül)
Kettős szigetelés az ÜK III szerint: H terminál és minden más terminál között
Alapszigetelés az ÜK II szerint: a H terminálon belül
Üzemi magasság ≤ 2000 m tengerszint felett (ÉN)
Tápfeszültség (B kapocs (0V, + 12V))
Névleges feszültség DC: 12 V
A névleges feszültség működési tartománya: 11,4… 12,6 V
Max. Névleges áram: 750 mA
Max. Névleges áram USB-Las nélkül: t 400 mA
Maximális névleges áram max. USB terheléssel: 750 mA
Maradék egyenáram ellenőrző modul (RDC-M, A kapocs)
Mérési tartomány: 100 mA
Válaszértékek:
Differenciáláram IΔn DC: 6 mA
Válasz tolerancia IΔn: -50… 0%
Újracsatlakozási érték:
DC 6 mA:3 mA
SMA csatlakozó 4G antennához (opcionálisan 4G modemmel, E terminál)
Frekvenciasávok: 800 MHz / 850 MHz / 900 MHz / 1800 MHz / 2100 MHz / 2600 MHz
Impedancia: 50 Ω
Bemenetek
Optocsatoló: (J terminál (Opto 1 In +, Opto 1 In-))
Bemeneti feszültség DC: 11,4 ... 25,2 V
Bemeneti áram: 2,3 ... 6,4 mA
Hegesztés-ellenőrzés (H bilincs (WB, WA))
Bemeneti feszültség: AC 180… 277 V
Bemeneti áram: 0,6 ... 1,3 mA
PE bemenet (B kapocs (PE, PE))
Kimenetek
Kapcsolattartási adatok az IEC 60947-5-1 szerint:
Relé (12 V) (J kapocs (13. relé, 14. relé))
Névleges üzemi feszültség Ue: DC 24 V
Névleges üzemi áram Ie DC: 1 A
Minimális érintkezési terhelés: 1 mA ≥ 10 V.
Kapcsoló érintkező a kontaktorhoz (H kapocs (23. relé, 24. relé))
Névleges üzemi feszültség Ue AC: 230 V
Névleges üzemi áram Ie AC: 4 A
Minimális érintkezési terhelés: 50 mA ≥ 10 V (AC) · Üzemi hőmérséklet (max.): + 70 °C · Üzemi hőmérséklet (min.): -30 °C