Aki mer, az nyer! Az ' 57-es Bel Air tervezése 1953-ra nyúlik vissza, amikor még túl " merésznek" tartották. Ebben a kérdésben a Chevrolet meglehetősen óvatos modellpolitikát folytatott. A korábbi, 55-ös és 56-os modellek a függetlenebb 57-eshez képest valójában meglehetősen makacsnak tűnnek, de a durva vonalak megmaradtak. A Two-Ten sorozat keménytetős kupéja az 1952-es modellévből már a „Bel Air” becenevet viselte, amelyet aztán egy évvel később a cég saját, 2400C sorozatszámú szériájában használtak. A Bel Air már megjelenése idején is a Chevrolet abszolút csúcsmodelljének számított. A Bel Air számos extrával felszerelhető volt, mint például klíma, szervokormány, szervoszivattyú és automata váltó, 1955-től pedig akár V8-as motorral is. A két- és négyajtós szedán, kupé és kombi mellett szövettetős kabrióban vagy keménytetős változatban is kapható volt. Ezzel a modellel a Chevrolet elérte az akkori divatízlést. Az ' 57-es modell különösen stílusos volt a farokúszójával, amely ma is nagyon népszerű a klasszikus autók szerelmesei körében. Az a tény, hogy az autó emellett sok helyet kínált és nagyon takarékos volt, azt jelentette, hogy a Bel-Air pontos eladási száma 702 226 darab volt. Mivel a Hecklossler alapváltozata 2239 és 3465 dollár között volt, a jármű a versenytárs modellekhez képest is meglehetősen megfizethető volt. A Bel Air 1:87-es modellje is számos változatban elérhető, és gyönyörű, színharmonikus miniatúrákkal gazdagítja a gyűjtői jelenetet.
Ez a szöveg gépi fordítással készült.
Műszaki adatok: Epoche: III · Jármű gyártó: Chevrolet · Kivitel (modellvasút járművek): Személygépkocsi modell · Kivitel (általános): Bel Air ' 57, kék · Korosztály: 15 éves kortól · Megépítési méret: H0 · Modell kivitel (modellvasút): Kész modell
Figyelem: Méretarányhelyes és részlethű kis modell felnőtt gyűjtők számára! Az új kibocsátásoknál a szín az ábrához képest változhat.