A Discovery Series I-vel a brit Land Rover terepjáró-gyártó 1989-ben új modellsort dobott piacra, amely olcsóbbnak számított, mint a korábbi Defender és Range Rover járműtípusok. Mivel a japán terepjáró-gyártók már benyomultak az európai piacra, gyors cselekvésre volt szükség, és mindössze három év alatt Mike Donovan és csapata kifejlesztett egy járművet, amelyet a specifikációk szerint 35 000 és 50 000 DM közé kellett helyezni. Felfedezés. 1989 októberében a Discoveryt 45 350 német márka áron mutatták be, és 353 843 Series I modellel még a népszerű Defender élére is került. Valószínűleg azért is, mert az új Rover más célcsoportot vonzott, hiszen jó közúti és terepes menettulajdonságokat egyesített.
A terep összkerékhajtás 1:87-es modellje kristálytiszta kontúrokkal és a legfinomabb gravírozásokkal lenyűgöző. A hátsó lámpák és a fényszórók külön vannak csatlakoztatva, a prototipikus fénykinézetű első fényszórók is krómozott hátteret kapnak, és így különösen erősen ragyognak. Az ablakrácsok és a gumi rendkívül finoman nyomott, egyszóval a modell semmivel sem rosszabb, mint az eredeti.
Ez a szöveg gépi fordítással készült.
Műszaki adatok: Epoche: IV · Jármű gyártó: Land Rover · Kivitel (modellvasút járművek): Személygépkocsi modell · Kivitel (általános): Discovery vörösesbarna · Korosztály: 15 éves kortól · Megépítési méret: H0 · Modell kivitel (modellvasút): Kész modell
Figyelem: Méretarányhelyes és részlethű kis modell felnőtt gyűjtők számára! Az új kibocsátásoknál a szín az ábrához képest változhat.