Framo vagy inkább Barkas ??? Az 1954-1961 közötti években a kis Barkas V901 / 2-et a VEB Barkas gyárban gyártották Karl-Marx-Stadtban (Framo Hainichenben 1956-ig). Származásuk miatt ezért gyakran nevezték Framo V901 / 2-nek, és 1956-tól is nevezték el ilyennek. A technológia fenntartása mellett a korábbi GDR járműszerkezet háromnegyed tonnás Framo V901-jét 1954-ben újratervezték és tovább fejlesztették a V901 / 2 típusra.
Csakúgy, mint elődje, a népszerű kis kisteherautó különféle verziókban is kapható volt, mint pl. Panel haszongépjármű, félbusz, busz, emelőkosár és speciális testületekkel a rendőrség, a posta és a különböző kereskedelmi szervezetek számára. Az 50-es évek szellemében kialakított kisteherautó legnagyobb sebessége 75-82 km / h volt. Noha ez nem fedezte a kisteherautó belföldi igényeit, ennek ellenére Hollandiába, Belgiumba, Finnországba és Magyarországra exportálták, és még ott sem lehetett kielégíteni a keresletet. A kisteherautók heves hiánya miatt számos V901 / 2-et még az 1980-as évek végén használtak a NDK mindennapi életében. A kopott vagy sérült járműveket rövid időn belül meg lehet javítani a folyamatos alkatrészgyártásnak és a kipróbált keretszerkezetnek köszönhetően. Összesen 25 604 egység gyártotta a V901 / 2 készüléket.
Ez a szöveg gépi fordítással készült.
Műszaki adatok: Jármű gyártó: Framo · Kivitel (modellvasút járművek): Személygépkocsi modell · Kivitel (általános): Fél busz Graue Post · Korosztály: 15 éves kortól · Megépítési méret: TT · Modell kivitel (modellvasút): Kész modell
Figyelem: Méretarányhelyes és részlethű kis modell felnőtt gyűjtők számára! Az új kibocsátásoknál a szín az ábrához képest változhat.