Működő fényszóróval. Zárt kivitel Kerék igazítása B. Hossz: 43 mm.
Die Feldbahnlok Deutz OMZ 122 FA Deutz OMZ 122 terepmozdony segítségével a Busch népszerű vontatójárművé vált. A mozdonyot Humboldt-Deutz építette Kölnben 1932 és 1942 között, és elsősorban tolatásra használták. A kivitel az alapvető fontosságúakra korlátozódik: a mozdonyokat csak egyszerű kézi sebességváltóval szerelték fel, és még légfékük sincs felszerelve. Az egyik kerekesorozatot közvetlenül hajtják, a második kereket egy kapcsolórúd segítségével szállítják. A 600 mm-es nyomtávú változat 40 lóerővel rendelkezik, maximális sebessége pedig 17,5 km / h. A motort sűrített levegővel indítják. Az olyan részletek, mint a forgattyú rudak, kipufogó, adattábla stb., Filigrán a modellben.
Mellesleg - a Deutznak nem volt önálló típusmegjelölése mozdonyai számára, hanem a mozdonyok motorjainak megjelölését is használta. Annak érdekében, hogy a mozdonyokat név szerint meg lehessen különböztetni, szokásossá vált, hogy a terepi mozdonyhoz egy "F" -et, egy "R" -et mozdonymozgatáshoz és "F" -ot adnak a mozdony-mozdonyhoz a motor megnevezéséhez.
Ez a szöveg gépi fordítással készült.
Műszaki adatok: Csúcsjel: Első csúcsjelzés · Kivitel (modellvasút): Kisvasút · Korosztály: 15 éves kortól · LüP/LüK: 43 mm · Megépítési méret: H0f · Táp-rendszer: DC