N 3 részes fogaskerekű vasúti készlet a „Seehorn Bahn”-tól
Mozdony valódi fogaskerekű vasúti üzemeltetéshez Alkalmas a FLEISCHMANN 9119-es állványsínhez Hatalmas mászóképességének (akár 25%) a fogasléces síneken, a mozdony rendkívüli magasságkülönbségeket képes leküzdeni a legkisebb helyen is. A mozdony vezethető FLEISCHMANN fogasléccel vagy anélkül Kapcsolható piros LED-es hátsó lámpa a jobb oldalon
A fogaskerekű vasutak különleges vonzerőt árasztanak a hegyi táj és a merész útvonalak egyedi kombinációjával, számos híddal és alagúttal. A vonat mozgását a vágány közepén elhelyezett fogaslécben egy fogaskerék kapcsolásával valósítják meg, mivel a kerék és a sín közötti szokásos súrlódás már nem elegendő a meredek emelkedőkhöz. Az úgynevezett vegyes rendszerű fogasvasutakban, amelyekben a súrlódó szakaszok fogaslécszakaszokkal váltakoznak, a lejtőviszonyoktól függően a vonóerőt egy és ugyanaz a gép fejti ki. Az Alpokban különösen sok magán fogaskerekű vasút található, amelyek nagyon népszerűek a világ minden tájáról érkező turisták körében.
Ez a szöveg gépi fordítással készült.
Műszaki adatok: Belső berendezés: beépített berendezés · Csúcsjel: Menetiránytól függő hármas csúcsfény · Epoche: III · Kivitel (modellvasút): Személyvonat · Korosztály: 15 éves kortól · Kupplung: NEM szár · LüP/LüK: 228 mm · Megépítési méret: N · Táp-rendszer: Digitális DC