Kék/piros színezésű változat, középen kívüli címerrel Szögletes lámpák Elől emelhető jobbra fogantyúval Finom ablaktörlők maratott alkatrészként Filigrán áramszedők Zárt síntisztítók mellékelve Svájci fénycsere
Bár az Ae 6/6-os mozdonyok 1950-es évektől kezdődő használata - főként a Gotthardon - teljes sikernek tekinthető, mégis volt néhány hiányosság: Ezek mindenekelőtt az alacsonyabb kanyarsebességre és a többszörös irányíthatóság hiányára vonatkoztak. A Re 4/4II kettős vontatásban való alkalmazása sem hozta meg a kívánt eredményt. Ezért döntöttek úgy, hogy ismét egy hattengelyes mozdonyt építenek – az Ae 6/6-tal ellentétben azonban három kéttengelyes forgóvázzal. Az R vonatsorozat szerinti engedélyezés fontos előfeltétele. Négy prototípus gép intenzív tesztelése után a Schweizerische Lokomotiv- und Maschinenfabrik (SLM) és a Brown-Boveri & Cie. társaság összesen 89 mozdonyt épített 1972-től. . (BBC) két szállítási sorozatba építve. 7850 kW óránkénti teljesítménnyel és 140 km/h végsebességgel a Re 6/6 továbbra is az egyik legerősebb mozdony Svájcban. A Re 6/6 külsejét - akárcsak a Re 4/4II-t és Re 4/4III-at - krómozott mozdonyszámok és tulajdonosi betűk, valamint a svájci címer jellemzi az elején. Minden Re 6/6-ot a vasúthoz kapcsolódó helyek neveivel és címereivel díszítették. A Re 6/6 hamarosan átvette a személy- és teherforgalmat a Gotthárdon. Egy másik alkalmazási terület a Simplon útvonalon Domodossola és Vallorbe között, valamint a Lötschbergen volt. A Re 6/6-osok hamarosan mindenhol megtalálhatók voltak, legyen szó egyirányú vontatásban, egymás közötti többszörös irányításban és mindenekelőtt a teherforgalomban, többnyire úgynevezett Re 10/10 néven, egy Re 4/4II vagy Re 4/ mellett. 4III. Idővel a Re 6/6 piros festékréteget kapott. Egyéb kívülről felismerhető változások az UIC foglalat rögzítésére, a fogantyúkra és a tolatási lépcsőkre vonatkoznak. Továbbá a két alsó kerek fényszóró átadta helyét a téglalap alakú fényszóróházaknak. 2005-től a legtöbb mozdony vezetőfülke klímaberendezéssel volt felszerelve. Ma az összes többi, Re 620 jelzésű és kékre/pirosra festett gépet az SBB Cargo használja.
Ez a szöveg gépi fordítással készült.
Műszaki adatok: Csúcsjel: Menetiránytól függő hármas csúcsfény, fehér zárófény · Epoche: V · Kivitel (modellvasút): Elektromos mozdony · Korosztály: 15 éves kortól · Kupplung: NEM szár · LüP/LüK: 121 mm · Megépítési méret: N · További műszaki adatok: Interfész Next18 · 4 meghajtott tengely · 2 db tapadó kerék · lendkerék · Minimális sugár 192 mm · Táp-rendszer: Analóg DC csatlakozó · Vasúttársaság: SBB