TESZT ADAPTER EV TÖLTÉSÉHEZ 2. TÍPUSÚ DUGÓVAL, INTL
Védettség IP54: Por- és fröccsenésálló
A FEV300 tesztadapter elektromos járművek töltőállomásaihoz elektromos járművet szimulál, és lehetővé teszi a felhasználó számára, hogy biztonsági és funkcionális teszteket végezzen megfelelő vizsgálóműszerekkel, például telepíthető multifunkciós teszterrel, digitális multiméterrel vagy oszcilloszkóppal kombinálva. Használja a FEV300-at állomások telepítésére és az állomás működési tesztelésére telepítés után, időszakos karbantartáshoz vagy hibaelhárításhoz, ha az állomás nem biztosít megfelelő töltési teljesítményt. Végezzen különféle teszteket, beleértve a földzárlat ellenőrzését, a vezetékszigetelést, a feszültséget és a munkaciklust, hogy meghatározza a rendelkezésre álló maximális töltési teljesítményt – mindezt egyetlen adapterben. A FEV300 3-as töltési móddal és 1-es és 2-es csatlakozótípusú AC töltőállomásokhoz alkalmas.
Ez a szöveg gépi fordítással készült.
Jellemzők: Alkalmas elektromos járművek töltőállomásaihoz 3-as töltési móddal Aljzattal és adapterrel a 2-es típusú töltőcsatlakozóhoz használható 2-es típusú töltőállomásokhoz PE előteszt Ezzel a biztonsági funkcióval a PE vezetékek tesztelhetők a földre veszélyes feszültségek jelenlétére A Proximity Pilot PP állapota (kábelszimuláció): A töltőkábelek különböző áramterhelhetőségének szimulálásához, a PP állapot forgókapcsolóval választható A Contact Pilot CP állapota (járműszimuláció): Az összes töltési mód szimulálásához, a forgókapcsolóval választható CP állapot A fázisokat három LED jelzi, így könnyen ellenőrizhető, hogy van-e feszültség a töltőkimeneten L1, L2, L3, N és PE mérőcsatlakozók mérőeszköz csatlakoztatásához, pl. B. telepítési tesztelő biztonsági és funkcionális tesztek elvégzésére Kompatibilitás: Kompatibilis a Fluke teszteszközökkel a FEV tesztportjain keresztüli közvetlen csatlakozásnak köszönhetően Csatlakozások a CP jelkimenethez az adapter (=szimulált elektromos jármű) és a töltőállomás közötti kommunikáció ellenőrzéséhez. Ez ScopeMeter® vagy multiméterrel mérhető. A feszültségérték határozza meg a töltési módokat, és ennek a PWM jelnek a (impulzusszélesség-modulált) munkaciklusa határozza meg a lehetséges maximális töltőáramot. Az " E" CP hibaállapot szimulációja " F" PE hibaállapot szimulációja (földzárlat)