GARANCIA BEJELENTÉS
Ha a vásárolt termék a jótállási vagy szavatossági időn belül meghibásodott, kérjük, az alábbi űrlap kitöltésével jelentse be cégünknek. A meghibásodást kérjük, részletesen írja le, hogy ezzel is segítse munkánkat és a gördülékeny ügyintézést! Pl.:
- milyen körülmények között keletkezett a hiba?
- milyen egyéb más termékkel használta a meghibásodott terméket?
- elemmel vagy akkumulátorral működő termék esetén próbálta-e cserélni az elemet vagy akkumulátort?
- mobiltelefon / tablet tartozék esetén kérjük, írja le pontosan milyen készülék típussal használta a terméket!?
FONTOS! A meghibásodott terméket kompletten, minden tartozékával és kiegészítőjével együtt szükséges visszaküldeni! A bevizsgálás csak így folytatható le, hiányosan visszajuttatott terméket nem áll módunkban befogadni ügyintézésre! Győződjön meg arról, hogy a visszaküldendő termék csomagolása megfelel az alapvető szállítási követelményeknek, ugyanis a nem megfelelő csomagolásból eredő szállítási sérülésekért cégünk nem vállal felelősséget!
FONTOS! A meghibásodott terméket kompletten, minden tartozékával és kiegészítőjével együtt szükséges visszaküldeni! A bevizsgálás csak így folytatható le, hiányosan visszajuttatott terméket nem áll módunkban befogadni ügyintézésre! Győződjön meg arról, hogy a visszaküldendő termék csomagolása megfelel az alapvető szállítási követelményeknek, ugyanis a nem megfelelő csomagolásból eredő szállítási sérülésekért cégünk nem vállal felelősséget!