1957-től az X 625, ill Ezeket a „motorkocsik” vagy „motorkocsik” néven ismert járműveket elsősorban útvonalszolgáltatásra használták és használják ma is. Ausztria szinte minden pályaudvarán megtalálhatóak voltak vagy találhatók különböző változatokban, különböző oldalkocsikkal vagy vasúti szolgálati síkkocsikkal - mind a normál, mind a keskeny nyomtávú vágányokon. Számos magán- és múzeumvasúton is használják.
Az X 625 és X 626 sorozat közötti különbség az, hogy az X 626-ba erősebb motort szereltek be. Mivel a normál nyomtávú járművek szükség esetén maximum két tehervagon szállítására is alkalmasak, központi ütközőcsatlakozóval is rendelkeznek. normál húzó-toló szerkezettel is felszerelve. A keskeny nyomtávú járművek csak a középső ütközőcsatlakozóval rendelkeznek. Vannak azonban kivételek a korábbi szabvány nyomtávú kocsik alól, amelyeket később 760 mm-es nyomtávra vágtak át, amelyek közül sok a műemléki vasutakon található. Az összes jármű maximális sebessége 50-60 km/h.
Az X 501.6113 az Osztrák Vöröskereszt reklámozásával volt az első trolivezérlő autó Ausztriában, amelyet az egykori X 626.113 motorkocsiból átalakítottak és Asparn an der Zayában helyeztek üzembe. Légtartály fővezetékkel mozdonyhoz csatlakozik és közlekedik pl. B. Mistelbach és Asparn / Zaya között a Zayatal vasúti taxival.
Ez a szöveg gépi fordítással készült.
Műszaki adatok: Belső berendezés: beépített berendezés · Csúcsjel: Menetiránytól függő hármas csúcsfény · Epoche: V · Kivitel (alváz): Fém alváz · Kivitel (modellvasút): Hajtány · Korosztály: 15 éves kortól · Kupplung: Alj kampó · LüP/LüK: 61 mm · Megépítési méret: H0 · Táp-rendszer: Analóg DC csatlakozó · Vasúttársaság: ÖBB