H0 toronyvasút BW Karlsruhe BR 704, 704 002-5 a DB
Teljesítményfelvétel minden kerékről A belső és külső világítás kapcsolható Vezessen 4 keréken, amelyek közül 2-nek van tapadó abroncsa A világítás az egyik oldalon lekapcsolható Hangszórók már telepítve A munkaállvány elfordítható, a korlát lehajtható
Az 1977 és 1978 között leszállított 704-es sorozat öt toronyvasútja a 701/702-es sorozat utódaiként készült a 627.0/628.0-s motorkocsi-sorozat alapján. A kétmotoros járművek végsebessége 140 km/h volt, és vontatott rakomány mellett 5‰-nél is el tudták érni a 100 km/h-t. Ez azt jelentette, hogy gyorsan a helyszínen voltak, és kiváló technikai felszereltségüknek köszönhetően bárhol használhatók. Gyakran érintkezővezeték-építő járművekkel vagy kiegészítő felszerelésű járművekkel utaztak. Több mint 30 éves szolgálatuk alatt - például a munkahelyi helyzettől és a vasúthálózat nagyobb építkezésein eltöltött idő hosszától függően - többször változtatták azt a telephelyet, ahol elhelyezkedtek, hogy gyorsan be lehessen helyezni őket. onnan gyakorlatilag bárhol Németországban.
Mivel az alkalmazottakat kezdetben gyakran érintették a motor kipufogógázai, a 704-esek új, alacsonyabb károsanyag-kibocsátású motorokat kaptak 1986-ban. Emellett a tető bal és jobb oldalán kipufogócsöveket fektettek le, amelyeken keresztül – a szél- és légviszonyoktól függően – távolról is el lehetett vezetni a kipufogógázokat a kívánt irányba. Mivel a 627.0 és 628.0 szériák kivonása óta már nem lehetett alkatrészt beszerezni, a toronykocsikat 2012-ig parkolták és Cottbusban gyűjtötték össze. Néhány évig eladók voltak, de nem találtak vevőt. A leghosszabb ideig üzemben maradt jármű a 704 002-5 volt, amelyet az utolsó, ludwigshafeni raktárból Karlsruhébe, majd 2012 januárjában Cottbusba szállítottak. Sajnos mind az öt toronykocsit leszerelték, és egyiket sem őrizték meg múzeumként.
Modellünk a 704-es sorozatú toronyvasút második modellje, amelyet 1978. február 6-án szállítottak a karlsruhei raktárba. Ott maradt 1991 júniusáig, majd – még mindig a karlsruhei raktárhoz tartozott – 2002 decemberéig „kölcsönadták” a mannheimi bevetési központnak, majd a kirendelése előtt összesen négyszer változtatta meg a bevetési telephelyet.
Ez a szöveg gépi fordítással készült.
Műszaki adatok: Belső berendezés: beépített belső világítás, beépített berendezés · Csúcsjel: Menetiránytól függő hármas csúcsfény, két piros zárófény · Epoche: IV · Kivitel (alváz): Fém alváz · Kivitel (modellvasút): Motorvonat · Korosztály: 15 éves kortól · Kupplung: NEM szár · LüP/LüK: 269 mm · Megépítési méret: H0 · Táp-rendszer: Analóg DC csatlakozó · Vasúttársaság: DB