Új prototipikus vonatútvonal: IC 2045 Kölnből Drezdába Hbf 2873-as vonatszám Ideális mozdony az IC2 emeletes kocsikhoz, megfelelő 6 kocsis vonategységek kialakításához Játékvilág mfx+ dekóderrel és kiterjedt működési és hangfunkciókkal Többvonatos bejelentésekkel az IC 2045 és IC 2046 következő állomására irányváltáskor
A vonatos utasoknak sokat kellett várniuk az új távolsági járművekre, de 2015. szeptember 23-án végre elindult az IC vonatok következő generációja. A Bombardier kétszintes IC-i (IC2) megkapták az EBA előzetes jóváhagyását. Ezek az új járművek push-pull vonatok, amelyek egy 146.5 osztályú elektromos mozdonyból (TRAXX P160 AC2) és öt TWINDEXX 2010 emeletes kocsiból állnak. Az autók belseje modern felszereltséggel és kényelemmel tündököl. Az ötrészes emeletes készlet 465 ülőhelyet kínál, ebből 70 az 1. osztályú. Osztály. 27 szerelvényt helyeztek üzembe, melyeket 2850-2876-os számú egységként kezelnek. Főleg a 35-ös (Norddeich - Emden - Münster - Düsseldorf - Köln - Koblenz), az 55-ös (Drezda - Lipcse - Hannover - Köln) és az 56-os (Lipcse - Magdeburg - Hannover - Norddeich) IC vonalakon használják őket. Prototípus: German Railroad, Inc. (DB AG) 146.5 osztályú villamos mozdony távolsági szolgálatra. Kétrendszerű mozdony a TRAXX típusú programból (P 160 AC2). Világosszürke távolsági közlekedési színséma forgalompiros díszcsíkokkal, a jelenlegi IC kivitelben. Mozdony a vonatútra: IC 2045 Kölnből Drezdába Hbf. 146 572-3 számú mozdonyút. Üzemi állapot 2020 körül. Modell: A mozdony mfx+ digitális dekóderrel és kiterjedt hangfunkciókkal rendelkezik. A különböző állomási közlemények a mozdony haladási irányával változnak. A felszállt utasok fogadása és a következő megálló bejelentése a mozdony haladási irányától is függ. Szabályozott, nagy hatásfokú meghajtás lendkerékkel, központilag telepítve. 4 tengely kardánon hajtott. tapadási gumik. A hármas fényszórók és a kettős piros irányjelző lámpák a menetirány szerint váltanak, hagyományos üzemmódban működnek, és digitálisan vezérelhetők. A 2-es és 1-es mozdonyvég fényszórói külön-külön digitálisan lekapcsolhatók. Ha a mozdony mindkét végén lekapcsolják a fényszórókat, akkor a dupla A lámpa mindkét oldalon működik. Elöl, a vezetőfülke felett megvilágított vonatcélkijelző IC 2045 Dresden Hbf Világítás karbantartást nem igénylő, meleg fehér és piros fénykibocsátó diódákkal (LED). Hossza ütközők között 21,7 cm. A hozzájuk tartozó IC2 emeletes autók a Märklin H0 szortimentben is megtalálhatók a 43486, 43487, 43488, 43489 és 43490 cikkszámon, így prototipikus 6 kocsis vonategységet alkotva. Ez a modell DC változatban megtalálható a Trix H0 szortimentben 25449 cikkszám alatt.
Ez a szöveg gépi fordítással készült.
Műszaki adatok: Csúcsjel: Menetiránytól függő hármas csúcsfény, két piros zárófény · Epoche: VI · Kivitel (alváz): Fém alváz · Kivitel (modellvasút): Elektromos mozdony · Korosztály: 15 éves kortól · Kupplung: NEM szár · LüP/LüK: 217 mm · Megépítési méret: H0 · Táp-rendszer: Digitális AC hanggal · Vasúttársaság: DB AG