Teljes újratervezés Az alváz és a karosszéria nagyrészt fémből készült Számos alkalmazott részlet A vezetőfülke világítása digitálisan vezérelhető Számos különböző fényjel vezérelhető digitálisan Digitális mfx+ dekóderrel és kiterjedt hangfunkciókkal Puffer magasság a NEM szerint
Prototípus: Svéd Államvasutak (SJ) Rc 6 osztályú elektromos mozdony. Változat fekete alapfestésben, ollós áramszedővel. Működési állapot 2010. Modell: A mozdony mfx+ digitális dekóderrel és kiterjedt hangfunkciókkal rendelkezik. Ellenőrzött, nagy hatásfokú meghajtás. Négy tengely meghajtású. tapadási abroncsok. A négylámpás fényszórók és egy piros jelzőlámpa menetirányt váltanak, hagyományos üzemmódban működnek, és digitálisan vezérelhetők. A vezetőfülke világítása digitálisan vezérelhető. Ha a mozdony mindkét oldalán lekapcsolják a fényszórókat, akkor mindkét oldalon bekapcsolnak a tolatólámpák. Számos különböző fényjel vezérelhető digitálisan. Világítás karbantartást nem igénylő meleg fehér és piros fénykibocsátó diódákkal (LED). Rögzített kormányrudak műanyagból és fémből. szerelt visszapillantó tükör. Fékvezetékek, csavaros tengelykapcsoló-utánzatok és zárt síntisztító jár hozzá.Hossz az ütközőkön 17,7 cm.Ehhez az autóhoz megfelelő személygépkocsi készlet található a Märklin H0 szortimentben a 43788-as cikkszám alatt.Ez a modell egy DC változat a Trix H0 szortimentben 25280 cikkszámon.
Ez a szöveg gépi fordítással készült.
Műszaki adatok: Csúcsjel: Menetiránytól függő hármas csúcsfény, Piros zárófény · Epoche: VI · Kivitel (alváz): Alváz + felépítmény fémből · Kivitel (modellvasút): Elektromos mozdony · Korosztály: 15 éves kortól · Kupplung: NEM szár · LüP/LüK: 177 mm · Megépítési méret: H0 · Táp-rendszer: Digitális AC hanggal · Vasúttársaság: SJ