Puffer magasság a NEM szerint Az alváz és a karosszéria nagyrészt fémből készült Számos alkalmazott részlet A vezetőfülke világítása digitálisan vezérelhető A géptér világítása digitálisan vezérelhető Digitális mfx+ dekóderrel és kiterjedt hangfunkciókkal
Villamosenergia- és dízelmotoros prototípussal: Vasútépítő és Üzemeltető Vállalat Pressnitztalbahn mbH (PRESS) 248-as osztályú kéterős mozdony (Vectron Dual Mode). A Siemens Vectron termékcsaládjából. Cégszám: 248 105. Működési állapot 2023.
Modell: A mozdony mfx+ digitális dekóderrel és kiterjedt hangfunkciókkal rendelkezik. Ellenőrzött, nagy hatásfokú meghajtás. 4 tengelyes meghajtású. tapadási abroncsok. A hármas fényszórók és a kettős piros irányjelző lámpák a menetirány szerint váltanak, hagyományos üzemmódban működnek, és digitálisan vezérelhetők. A 2-es és 1-es mozdonyvég fényszórói külön-külön digitálisan lekapcsolhatók. Ha a mozdony mindkét végén lekapcsolják a fényszórókat, akkor a dupla A lámpa mindkét oldalon működik. A menetirány szerint változó, digitálisan vezérelhető fülkevilágítás. A spotlámpa külön és digitálisan is vezérelhető. Világítás karbantartást nem igénylő meleg fehér és piros fénykibocsátó diódákkal (LED). A rögzíthető féktömlők külön mellékelve vannak. Az ütközők feletti hossza kb. 23 cm. Ez a modell DC változatban megtalálható a Trix H0 szortimentben 25294 cikkszám alatt.
Ez a szöveg gépi fordítással készült.
Műszaki adatok: Csúcsjel: Menetiránytól függő hármas csúcsfény, két piros zárófény · Epoche: VI · Kivitel (alváz): Alváz + felépítmény fémből · Kivitel (modellvasút): Elektromos mozdony · Korosztály: 15 éves kortól · Kupplung: NEM szár · LüP/LüK: 230 mm · Megépítési méret: H0 · Táp-rendszer: Digitális AC hanggal