Különösen finom fémszerkezet Sok hozzáadott részlet Szabványos füstbetét sebességfüggő, dinamikus füstkibocsátással A vezetőfülke és az átjáróvilágítás digitálisan vezérelhető Az eredetihez hűen három cégszámmal ellátva Játékvilág mfx+ dekóderrel és kiterjedt fény- és hangfunkciókkal Puffermagasság mozdonyon és tenderen a NEM szerint
A repülő skót fekete ruhában Világhírű, gyors, erős és igazi legenda: a hangzatos „Flying Scotsman” nevű gőzmozdony számos világrekordot állított fel, és eközben vasúti történelmet írt. Évtizedeken át húzta az azonos nevű brit gyorsvonatot, amely megállás nélkül száguldott Edinburghból Londonba és vissza. 1934-ben ez volt az első gőzmozdony, amely elérte a 100 mérföld per órás (160 km/h) varázslatos sebességet, és később még az USA-t és Ausztráliát is bejárta. A háromhengeres motormozdony 100. évfordulója alkalmából a Märklin 2023-ban kiadta a jelenlegi múzeumi változatot a híres zöld fényezésben. Most különleges változatként, fekete változatként következik, amely a mozdony történetének egy lenyűgöző korszakát meséli el szokatlan tulajdonságokkal. A 2. alatt A második világháború alatt és még néhány évig a híres zöld színséma átadta helyét az elegáns fekete festésnek, ahogyan az akkoriban sok brit gőzmozdonynál is történt. A 2006-ban megkezdett nagyjavítás vége felé ismét a fekete színsémát választották a mozdony védelmére a végső összeszerelés és tesztelés során. Ez idő alatt kicsiknek és nagyoknak lehetőségük volt megtapasztalni a repülő skótot ebben az egyedülálló állapotban, először 2011-ben és 2012-ben a „Railfest”-en, a nagy vasúti fesztiválon, amely egybeesett a londoni olimpiával és York városának 800. évfordulójával. hely. A mozdony utoljára 2016. január/februárban hordta ezt a festést a további tesztek és tesztvezetések miatt. A mozdony ezután megkapta a zöld fényezést a British Railwaystől, és 60103-as cégszám alatt örömet okoz a vasút szerelmeseinek országszerte és azon kívül is. Az új, kiváló Märklin modellben a Flying Scotsman e különleges változata kis léptékben tovább él, és egy újabb fontos fejezetet mesél ennek a lenyűgöző európai gőzóriásnak az életében.
Prototípus: A3 osztályú expressz gőzmozdony pályázattal. Muzeális mozdonyként készült változat, háború utáni fekete színben, különböző cégszámokkal. 502 és 103 1946 körül, valamint a jelenlegi 60103-as cégszám a füstkamra ajtaján. 2015 eleji működő muzeális állapot folyosópályás és füstelvezetőkkel. Mozdony a yorki Nemzeti Vasúti Múzeumban.
Modell: mfx+ digitális dekóderrel és kiterjedt fény- és hangfunkciókkal. Szabályozott nagy teljesítményű hajtás lendkerékkel a kazánban. Három tengely hajtja. Tapadási gumik. A mozdony nagyrészt fémből készült. Füstbetét alapkivitelben beépítve, sebességfüggő, dinamikus füstkivezetéssel, digitálisan kapcsolható. A mozdonyon menetiránytól függően változó kettős fényszóró és a tender hátulján lévő lámpa hagyományos üzemben működik és digitálisan vezérelhető. A pályázat hátoldalán lévő lámpa pirosra kapcsolható. A mozdony elején lévő harmadik fényszóró elektromos lámpaként külön bekapcsolható és piros világításra kapcsolható. A vezetőfülke világítása és a tűztér villogása digitálisan vezérelhető. A pályázati átjáró világítása digitálisan vezérelhető. Világítás karbantartást nem igénylő meleg fehér és piros fénykibocsátó diódákkal (LED). Állítható szoros csatolás kinematikával a mozdony és a tender között. Kinematikusan vezetett szoros tengelykapcsoló NEM tengellyel a tenderen. Puffermagasság mozdonyon és tenderen a NEM szerint. Féktömlők, csavaros tengelykapcsoló-utánzatok és zárt hengerburkolatok tartoznak hozzá. A puffer feletti hossza kb. 24,5 cm. A mozdonyspecifikus hangokat a Kent Dovetail Games szíves támogatásával biztosítottuk számunkra. Ezt a modellt egyenáramú változatban a Trix H0 kínálatában találja a 22885 cikkszám alatt.
Ez a szöveg gépi fordítással készült.
Technical specifications: Csúcsjel: Menetiránytól függő kettős csúcsfény · Epoche: VI · Kivitel: Gőzmozdony · Kivitel (alváz): Alváz + felépítmény fémből · Korosztály: 15 éves kortól · Kupplung: NEM szár · LüP/LüK: 245 mm · Megépítési méret: H0 · Táp-rendszer: Digitális AC hanggal