A Deutsche Reichsbahn VT 2.09 típusú vasúti buszának újonnan tervezett modelljével a PIKO válaszol sok vasutas modell gyakran emlegetett kívánságára a jól ismert malacadó korabeli, részletes és operatív változatára. A DB vasúti busz innovatív vezérlési logikájának kidolgozása után, amelyért a PIKO 2017-ben megkapta az Aranypályát, van értelme a kiterjedt kelet-német megfelelőt megfelelő logikával, a részletek szeretetével megvalósítani. A vasúti kocsit erőteljes mikromotor hajtja, amely lendkerékkel van felszerelve a tökéletes futási jellemzők érdekében, és gyárilag beépített pufferkondenzátorral rendelkezik az optimális menetjellemzőkhöz hangzavarok nélkül. A hajtás a vasúti kocsi mindkét tengelyére hat. A vasúti kocsik és a vezérlő kocsik összekapcsolhatók egymással elektromosan vezető közeli tengelykapcsoló kinematikával. Mindkét jármű világítási funkciói külön-külön kapcsolhatók, és tiszta kilátás lehetséges az utastéren keresztül. Például a vontató jármű automatikusan regisztrálja, hogy egy vezérlő autó van-e felszerelve, majd kikapcsolja a lámpákat a járművek között. A PIKO malacadó fel van készítve a bonyolult utólagos felszerelésre hanggal és a lehető legnagyobb hangszóróval.
Ez a szöveg gépi fordítással készült.
Jellemzők: Digitális interfész: NEM 658 PluX22 Vontató gumik: 2 · Fényváltás: a fényváltozás a haladási iránytól függően fehér / piros · Világítás: kapcsolható belső világítás gyárilag felszerelve · Csatlakozás: NEM tengely + zárja be a tengelykapcsolót · Vasúti igazgatás: DR.
Műszaki adatok: Kivitel (modellvasút): Motorvonat · Korosztály: 15 éves kortól · LüP/LüK: 311 mm · Megépítési méret: H0 · Táp-rendszer: Analóg DC csatlakozó