H0 személyszállító kocsi Bvmmz 187 2. osztályú DB AG
40 évnyi németországi IC-kapcsolat után a gördülőállomány vegyes volt. Az „IC mod.” projekttel a DB AG véget akart vetni ennek a helyzetnek, és 2009-től elvégeztetett néhány modellátalakítást. 2012-től a kasseli, neumünsteri és nürnbergi javítóműhelyekben megkezdődött a sorozatátalakítás, az autók az ICE szabványnak megfelelő új belső teret, új ajtókat, klímát és vezetékeket kaptak. Az eredetivel ellentétben a PIKO a modernizált IC-autók teljesen új dizájnjára támaszkodik. A járműveket precízen, 1:87 méretarányban kivitelezték, és a legfinomabb gravírozásokkal és süllyesztett ablakokkal nyűgözik le. A belső teret nagyon részletesen reprodukálják, és semmivel sem rosszabb, mint az eredeti. A forgóvázak számos részlettel is lenyűgözőek, mint például az egyedileg alkalmazott rugószerelvények, a mágneses fékek vagy a tengelyeken található féktárcsák másolata. Érdemes benézni az autó alá is. A gépeket, az akkumulátorrekeszeket és az összes tápvezetéket a részletekre nagy odafigyeléssel hozták létre. A másodosztályú autó természetesen fel van készítve a belső világítás egyszerű utólagos felszerelésére.
Ez a szöveg gépi fordítással készült.
Műszaki adatok: Belső berendezés: előkészített belső világítás, beépített berendezés · Epoche: VI · Kivitel (modellvasút): Személykocsi · Korosztály: 15 éves kortól · Kupplung: NEM szár · LüP/LüK: 303 mm · Megépítési méret: H0 · Táp-rendszer: DC · Vasúttársaság: DB AG