Amikor az 1960-as évek végén fellángolt az izomautó-őrület, úgy tűnt, van egy piac, amelyet olcsóbb modellekkel is ki lehet szolgálni. A Plymouth az 1968-as Road Runnerrel válaszolt, amely egy izomautó összes erősségével rendelkezett, de a viszonylag drága teljesítményű autókon található divatos extrák egyike sem. A sallangok hiánya segített alacsonyan tartani a Road Runner árát, sok vásárló pontosan ezt kereste. Az újratervezett, 1970-es Road Runner a Plymouth új „Rapid Transit System” nagy teljesítményű járműcsaládjának része volt. A szeszélyes újdonságok között szerepelt az opcionális " Dust Trail" oldalsávok és a figyelemfelkeltő " High Impact" festékszínek vad gyűjteménye. Az opcionális 440+6-os motor három kéthordós karburátorral működött, és 390 LE-t produkált, és hatalmas 490 lb-ft nyomatékot produkált. Az ilyen felszereléssel egy Road Runner a negyed mérföldet a 13 másodperces tartomány közepén 102 mph feletti sebességgel tudta teljesíteni.
Ez a szöveg gépi fordítással készült.
Jellemzők: Részletes 440+6 V-8 motor Nyitva vagy zárva pozícionálható motorháztető Részletes belső tér külön oldalpanelekkel és egy első üléspaddal Választható Magnum 500 vagy acél felnik „Dog Dish” agysapkákkal
Műszaki adatok: Méret, hossz: 216 mm · Méret, magasság: 59 mm · Méret, szélesség: 83 mm · Méretarány: 1:24 · További műszaki adatok: Méret (HxSzxM) 216 x 83 x 59 mm · Alkatrészek száma 77 · 12 éves kortól · Építőelemek száma: 77