Meghajtás a tender két tengelyén és kardántengelyen a mozdony mind az öt hajtótengelyén.
Kelet-Németországban az 50-es sorozat hosszabb ideig játszott főszerepet, mint nyugaton. Létszámát tekintve mindössze 354 mozdony maradt a szovjet megszállási övezetben a háború végén. Az idők során különböző mozdony-tender kombinációk születtek. A 23.10-es és 50.40-es sorozat új pályázatait a kivezetésük után egyre inkább a régi 50-es széria mögé használták. De mivel nem volt összefüggő hátsó fal, ez a kombináció nem volt különösebben népszerű a személyzet körében, különösen télen.
Ez a szöveg gépi fordítással készült.
Jellemzők: Változat új pályázattal Kifinomultan részletezett modell sok külön csatlakoztatható beépíthető alkatrészrel Finom fém kerékkészletekkel A füstgenerátor utólag beépíthető Interfész Plux16 Hajtott tengelyek 7 tapadási gumiabroncs 2 Minimális áthaladási sugár 358 mm Rövid tengelykapcsolóval felszerelt Cégszám 50 3014-3
Műszaki adatok: Csúcsjel: Menetiránytól függő hármas csúcsfény · Epoche: IV · Kivitel (modellvasút): Gőzmozdony · Korosztály: 15 éves kortól · Kupplung: NEM szár · LüP/LüK: 264 mm · Megépítési méret: H0 · Táp-rendszer: Digitális DC hanggal · Vasúttársaság: DR-Ost