A Svájci Szövetségi Vasutak Ae 3/6ˡ 10664 számú elektromos mozdonya.
Az Ae 3/6ˡ sorozatú villanymozdonyokat 1921 és 1929 között több megrendelésben szereztük be. A 10664-es mozdony az SLM és a BBC műhelyeiből származik. A hosszú beszerzési idő miatt technikai újítások is beépítésre kerültek. Ezzel a mozdonyok teljesítménye 1450 kW-ról 1600 kW-ra nőtt. A jó menettulajdonságoknak köszönhetően a maximális sebesség is növelhető volt. 1929-től 90 km/h-ról 100 km/h-ra és az erősebb mozdonyoknál (10637-től) 1937-ben a pótkocsi tengely forgóvázának beállítása után 110 km/h-ra.
Az 1926-ban épített 10664-es mozdony a berni, zürichi és rohrschachi raktárban működött. 1990 és 2010 között történelmi mozdonyként használta a " Zürichi Vasútbarátok Jobb partja" . Még mindig a Rapperswil raktárban található, mint működő történelmi jármű, és az SBB Historical Heritage Foundation (SBB Historic) tulajdona.
Ez a szöveg gépi fordítással készült.
Jellemzők: Filigrán áramszedők Feinmetallból készült rács a tetőrögzítésen Nagy lámpák A Buchli meghajtó pontos másolata Legfinomabb küllős kerekek Modell SBB Historic változatban a 2-től. Sorozat Mindkét végén szoros csatolási kinematika Tökéletes bemutató kristálytiszta dobozban Csatlakozó: Plux22 Hajtott tengelyek 3 tapadási gumiabroncs 2 Minimális áthaladási sugár 358 mm Rövid tengelykapcsolóval felszerelt Cégszám Ae 3/6 10664
Műszaki adatok: Csúcsjel: Menetiránytól függő hármas csúcsfény, Piros zárófény · Epoche: IV · Kivitel (modellvasút): Elektromos mozdony · Korosztály: 15 éves kortól · Kupplung: NEM szár · LüP/LüK: 170 mm · Megépítési méret: H0 · Táp-rendszer: Digitális DC hanggal · Vasúttársaság: SBB