A DB 288 002-9 sz. H0 dízel elektromos kettős mozdony út
A Deutsche Bundesbahn 288 002 számú dízel-elektromos kettős mozdonya.
Teljes újratervezés! 1941-ben és 1942-ben összesen négy D 311 típusú kettős mozdonyt állított szolgálatba a német Wehrmacht. Nehéz vasúti fegyverek szállítására készültek. Két V 188 001 a/b és V 188 002 a/b számú mozdonyt a háború után is a Deutsche Bundesbahn használt. A harmadik mozdony alkatrész donorként szolgált. Nehéz tehervonat és tolószolgálatban bizonyítottak, főleg a Spessart rámpán. A V 188 001 számú utat 1968-ban generátorkár miatt kellett leállítani. A V 188 002, később a 288 002 szám 1972-ig működött a frank területen. 1973-ban mindkét gépet leselejtezték.
Ez a szöveg gépi fordítással készült.
Jellemzők: Két állandóan összekapcsolt egységből álló kettős mozdony mindkét egység teljesen felszerelt motorral vagy hangdekóderrel A két egység közötti átmeneti terület teljes replikációja Igényesen reprodukált gépház Kifinomultan részletezett modell sok külön csatlakoztatható beépíthető alkatrészrel Tetők kiegészítő szellőzőrácsokkal a tetőívekben Keret panelek mindegyike 4 homokozóval és INDUSI replikával Irányfüggő hármas fényszórók és két piros hátsó lámpa Áttört tetőszellőztetők motoros szellőzővel Vezetőfülke, vezetőpult és kapcsolódoboz világítás, valamint motortér világítás " Dynamic Sound" csomag a még jobb basszushangzásért mozdonyegységenként két hangszóróval Csatlakozó: Plux22 Hajtott tengelyek 4 tapadási gumik 4 Minimális áthaladási sugár 358 mm Rövid tengelykapcsolóval felszerelt
Műszaki adatok: Csúcsjel: Menetiránytól függő hármas csúcsfény, két piros zárófény · Epoche: IV · Kivitel (modellvasút): Dízelmozdony, Elektromos mozdony · Korosztály: 15 éves kortól · Kupplung: NEM szár · LüP/LüK: 259 mm · Megépítési méret: H0 · Táp-rendszer: Digitális DC hanggal · Vasúttársaság: DB