H0 készlet 2 elektromos motorvonatból 401 018-7 a DB AG
Először mag nélküli motorral Egy motoros végautó Üzemképes "Redesign 2005"
A Deutsche Bundesbahn nagysebességű forgalmának korszaka 1991 nyarán kezdődött az ICE 1-gyel. Első alkalommal került bevezetésre egy teljesen új vasúti rendszer új fejlesztésű motorvonatokkal, speciális gyorsforgalmi utakkal és kiterjedt menetrendi reformmal. A zárt, széles átjárókkal rendelkező vasúti kocsikoncepció úttörő volt a modern nagysebességű vasúti közlekedésben. A normál üzemben elért 280 km/órás maximális sebesség és a magas szintű kényelem forradalmasította a vasúti közlekedést, és jelentős piaci részesedést szerzett az autókkal és repülőgépekkel való versenyben.
Ez a szöveg gépi fordítással készült.
Jellemzők: Először mag nélküli motorral Először hanggal mindkét motoros autóban Prototipikus IGBT hangzás Egy motoros végautó Külön szerelt ablaktörlők először Tetőkialakítás filigrán áramszedővel Üzemképes "Redesign 2005" Szélterelő nélkül
Műszaki adatok: Csúcsjel: Menetiránytól függő hármas csúcsfény, két piros zárófény · Epoche: VI · Kivitel (modellvasút): Személyvonat · Korosztály: 15 éves kortól · Kupplung: NEM szár · LüP/LüK: 472 mm · Megépítési méret: H0 · További műszaki adatok: Digitális dekóder Plux22, MX645P16 · Vonóabroncsok 1 tengelyen · 2 meghajtott tengely · lendkerék · Minimális sugár 358 mm · Táp-rendszer: Digitális DC hanggal · Vasúttársaság: DB AG