TRIX H0 22396 H0 elektromos motorvonat ICM-1 Koploper KLM az NS

További képek

A termék képek illusztrációk.

Ár:
221 865 Ft (174 696 Ft + ÁFA)
Állapot, kiszállítás: i Elérhető, 4-6 munkanap
Szállítási díj: i +1 500 Ft-tól
Garancia: i 24 hónap
Gyártó, márka: TRIX H0
Átlagos értékelése: Nem értékelt
Cikkszám: #666942
Mennyiség:db
Megbízható magyar vállalkozás már 2009 óta, több 100.000 elégedett vásárló.
Garancia vállalás minden termékre, probléma esetén rugalmas ügyintézés.
Árukereső "Megbízható bolt" minősítés már több éve kiérdemelten.
Gyors rendelés akár regisztráció nélkül. Alacsony árak, számos kedvező díjú szállítás.

Termékleírás

H0 elektromos motorvonat ICM-1 Koploper KLM az NS

Szabványos beépített belső világítás
RailCom-képes DCC/mfx digitális dekóderrel és kiterjedt működési és hangfunkciókkal
Vonat célállomás megjelenítése: Amsterdam CS, Schipol

Prototípus: Dutch State Railways (NS) ICM-1 osztályú Koploper 3 kocsis elektromos motorvonat, mint Intercity motorvonat. KLM kivitelű változat. 1 gépkocsi végkocsiként mBk 2. osztályú, 1 db középső autó AB 1./2. osztályú, 1 vezérlőkocsi, mint végkocsi sBk 2. Osztály. 4011-es számú vasúti kocsi. 1986/87 körüli üzemállapot.

Modell: A mozdony digitális dekóderrel és kiterjedt hangfunkciókkal rendelkezik. 3 részes kivitel. Présöntvény alváz a motoros végkocsin. Ellenőrzött, nagy hatásfokú meghajtás lendkerékkel. 2 tengely hajtva egy forgóvázban. tapadási abroncsok. Vezetőfülke a két végkocsiban belső szerelvényekkel. A menetiránytól függő áramellátás az első motorkocsin keresztül. Speciális szoros csatlakozók lengésvezetővel. Szabványos beépített belső világítás. A hármas fényszórók és a 2 piros jelzőlámpa a menetirány szerint váltakozik, a belső világítás pedig hagyományos üzemmódban működik, digitálisan vezérelhető. A 2-es és 1-es kocsioldali fényszórók külön-külön digitálisan kikapcsolhatók. Fényszórók prototipikus világossárga és piros fénykibocsátó diódákkal (LED). Belső világítás meleg fehér LED-ekkel. Az alváz és a karosszéria részletes kialakítása. A végkocsikon a Scharfenberg tengelykapcsoló látható burkolattal. A kettős vontatás érdekében egy további merev tengelykapcsoló csatlakozással is rendelkezik. A sorozatgyártásban a végkocsikat zárt átmeneti ajtókkal tervezik. A mellékelt dugaszolható résszel a lengőajtók oldalra tolt csőrugós ábrázolása egy végkocsin lehetséges. A vonat teljes hossza 86,6 cm. Ez a modell AC változatban megtalálható a Märklin H0 szortimentben 37424 cikkszámon.

2019-ben a „Royal Netherlands Airline” ünnepelte 100. születésnapját, ezzel a világ legrégebbi működő légitársasága lett. Wilhelmina királynő még az 1919. október 7-i megalapítása előtt, 1919. szeptember 12-én " királyi" címet adományozott a légitársaságnak, amely még nem szerepelt hivatalosan. Az Albert Plesman által „Koninklijke Luchtvaart Maatschappij voor Nederland en Koloniën” (KLM) néven alapított cég így lépett be 1919. október 7-én a repüléstörténetbe. Az első KLM járat 1920. május 17-én volt London-Croydonból az Amsterdam-Schiphol repülőtérre. A KLM már 1926-ban Amszterdamból Brémába, Brüsszelbe, Koppenhágába, Londonba, Malmöbe, Párizsba és Rotterdamba repült. A rendszeres interkontinentális járatok Indonéziába 1929-ben, a transzatlanti járatok pedig a holland Karib-térségbe 1934-ben indultak. Bár a légi közlekedés Európában a második világháború idején leállt, a holland karibi térségben boldogan folytatódott. 1946. május 31-én a KLM lett az első kontinentális európai légitársaság, amely New Yorkkal kezdte meg működését. 2004. május 5-én a KLM-et egyesítették az Air France-szal, így létrejött a párizsi székhelyű AIR FRANCE KLM Csoport. De a KLM és az Air France is megőrizte függetlenségét az egyesülés után. Nem a 100. születésnapra, hanem az Amsterdam Central és a Schiphol repülőtér közötti vasútvonal 1986-os megnyitására az NS két ICM-1 vonatot festett két holland légitársaság színére. Jó dolog volt, hogy az ICM-ek kissé Boeing 747-re hasonlítottak, elöl megemelt vezetőfülkével. A 4011-es egység ezután a kék, fehér és szürke KLM-felszerelésben, a 4012-es egység pedig fehérben pompázott, piros csíkkal, mint a Martinair színei. Az ICM az NS azon vágyából fakadt, hogy új járműveket szerezzen be a gyors helyközi járataihoz, rugalmas használattal, gyorsabb és egyszerűbb elválasztással vagy összekapcsolással a csomópontokon, valamint azzal a lehetőséggel, hogy az utasok az utazás során az egyik egységről a másikra váltsanak. Ezekkel a specifikációkkal a vezetőfülke gyorsan egy emelettel feljebb került, és a vasúti kocsikat elülső oldalakon átmenetekkel látták el, amelyek gyorsan a „Koploper” (= fejfutó) becenevet adták a marha, szokatlan járműveknek. Az NS először 1977-ben szerzett be egy hét háromrészes egységet (4001-4007) tartalmazó előszériát IC3 (később ICM-0) néven az aacheni Talbottól. Az ICM-1 sorozatgyártása 1983-ban kezdődött, számos fejlesztéssel. A 4051-es egységtől egy chopper vezérlést adtak hozzá, és a kialakítás ICM-2-re változott. 1990 és 1994 között 50 négyrészes egységet építettek ICM-3 (4201-4230) és ICM-4 (4231-4250) néven. A háromrészes, csak egy meghajtású végkocsis szerelvényekkel ellentétben a végkocsit követő köztes kocsi forgóvázában ezeken a szerelvényeken hajtókerék-készletek is voltak. Az összes " Koploper" mechanikus részét Talbot készítette, míg a CEM Oerlikon és Holec az elektromosságért felelt. 2006 és 2011 között az ICM 4011-4097 és 4201-4250 sorozatú vonatokat egymás után ICMm-ként korszerűsítették: A jellemző átmeneteket az alacsony használat miatt elhagyták. Belseje teljesen megújult, kerekesszékes WC-k kerültek beépítésre, klíma- és utastájékoztatók lettek utólag beépítve, az ülőhelyek száma 13%-kal bővült.

Ez a szöveg gépi fordítással készült.

Műszaki adatok: Belső berendezés: beépített belső világítás, beépített berendezés · Csúcsjel: Menetiránytól függő hármas csúcsfény, két piros zárófény · Epoche: IV · Kivitel (alváz): Fém alváz · Kivitel (modellvasút): Motorvonat · Korosztály: 15 éves kortól · Kupplung: Speciális alj · LüP/LüK: 866 mm · Megépítési méret: H0 · Táp-rendszer: Digitális DC hanggal · Vasúttársaság: NS

Vélemények a termékről

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.

Írja meg véleményét a termékről:





Értékelés: Rossz Kitűnő
Termékek Menü Kedvenceim
0
FOGYASZTÓ BARÁT
6892 szavazat

arumania.hu
© Fogyasztó Barát
ELLENŐRZÖTT WEBÁRUHÁZ
Fogyasztó Barát Tanúsítvány
arumania.hu
A tanúsítvány adatait naponta ellenőrzi a Fogyasztó Barát
Legutóbb ellenőrizve: 2025.07.13.
Cégnév
Bionita Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely
1106 Budapest, Gyakorló utca 4. D. ép. földszint 3. ajtó
Adószám
32282069-2-42
Cégjegyzékszám
01-09-415926
Képviselők
Keizer György ügyvezető (vezető tisztségviselő)
A fenti adatokat naponta ellenőrizzük a NAV és a közhiteles állami nyilvántartásból
Csődeljárás
Nincs
Felszámolási eljárás
Nincs
Végrehajtás
Nincs
Végelszámolás
Nincs
Kényszertörlés
Nincs
Büntetőjogi intézkedés
Nincs
Megszüntetési eljárás
Nincs
A fenti adatokat naponta ellenőrizzük a NAV és a közhiteles állami nyilvántartásból
Adószáma érvényes
Az adószám NEM szerepel a NAV szankciósan törölt listáján
Szerepel a NAV köztartozásmentes adózó listáján**
A fenti adatokat naponta ellenőrizzük a NAV és a közhiteles állami nyilvántartásból
** A NAV havonta teszi közzé ezeket az adatokat
Naprakész jogszabálykövető ÁSZF - hatályos: 2025-07-04
Naprakész jogszabálykövető Adatkezelési tájékoztató - hatályos: 2025-07-04
Naprakész jogszabálykövető Elállási nyilatkozat - hatályos: 2025-07-04
A Fogyasztó Barát tanúsítja, hogy ez a webáruház 2016. január 19. óta folyamatosan használja a jogszabálykövető vásárlói tájékoztató rendszert.
4.7/5
6892 szavazatból
4.7
Áttekinthető
4.7
Ajánlott
4.9
Informatív
4.9
Elégedettség
Kuti Árpád 5
2025.06.17.
Minden rendben volt aterméket időben és sértetlenül megkaptam
E
Edit 5
2025.05.23.
Rendkívül korrekt cég!Az első óra hibásan érkezett, azonnal jeleztem, a problémát email-ben és azonnal válaszoltak és felhívtak ,és korrigálták a hibát!Küldtek egy hibátlan órát 3 napon belül! Első vásárlásom volt náluk,de bátran rendelek tőlük újra ha úgy adódik! Nagyon korrekt webáruház!Köszönöm szépen!
V
Vásárló 5
2025.05.20.
Minden nagyon tisztelettel lett feldolgozási és hamar szállítás. Szívesen vásárolok tovább itt.
GV
Gál Viktória 5
2025.05.13.
Szuper jó termékek, jó áron.
Gyors, pontos szállítási idő!
V
Vásárló 5
2025.04.21.
Jó cucc