H0 elektromos mozdony az SBB Re 620
Középső motor és 4 tengely a két külső forgóvázban kardánon hajtva
Nehézfém kivitelű alváz és karosszéria
RailCom-képes DCC/mfx digitális dekóderrel és különféle fény- és hangfunkciókkal
A vezetőfülke és a géptér világítása digitálisan is vezérelhető
Prototípus: Re 6/6 nehéz elektromos mozdony, mint Re 620, a Swiss Federal Railways (SBB), SBB Cargo részlegénél. Fenyő zöld alapszínű változat. Kerek fényszórók, UIC foglalatok, elöl ferde kormány, a mozdony egyik oldalán karbantartó nyílás a klímához. 620 063-8 számú mozdony cég, Eglisau mozdonycímerrel. Üzemi állapot kb 2013-2018.
Modell: Digitális dekóderrel és kiterjedt hangfunkciókkal. Szabályozott, nagy teljesítményű hajtás lendkerékkel, központilag telepítve. 4 tengely (mindkét tengely a két külső forgóvázban) kardánon hajtott. tapadási abroncsok. A menetiránytól függően változó hármas fényszóró és 1 fehér jelzőlámpa (svájci fényváltó) hagyományos üzemben működik, és digitálisan vezérelhető. A 2. és 1. mozdonyoldalon lévő fényszórók külön-külön digitálisan kapcsolhatók ki. Ha a mozdony mindkét oldalán lekapcsolják a fényszórókat, akkor a dupla A lámpák mindkét oldalon működnek. A világítás 2 piros jelzőlámpára kapcsolható. A vezetőfülke és a géptér világítása digitálisan is vezérelhető. Világítás karbantartást nem igénylő meleg fehér és piros fénykibocsátó diódákkal (LED). Rögzített fém mászó kapaszkodók. A tengelykapcsolók elülső kötényekre cserélhetők. Minimális áthaladási sugár 360 mm. Hossza ütközők között 22,2 cm. Ezt a modellt AC változatban találja a Märklin H0 szortimentben 37328 cikkszám alatt.
Nagy cég:
Valami különleges volt és most is az – a Svájci Szövetségi Vasutak (SBB) Re 6/6-ja. Sokáig a világ legerősebb elektromos mozdonyának tartották, és Svájcban ma is viseli ezt a címet. Természetesen ezt a nagy, 8020 kW-os teljesítményt csak hat tengelyen lehetett elhelyezni, így a közép-európai viszonyoktól meglehetősen szokatlan Bo' Bo' Bo' kerékkészlet-sorrendet alkalmazták, hogy a megfelelő tapadást jó menettulajdonságokkal kombinálják. görbékben. A középső forgóváznak megfelelő oldaljátékkal kellett rendelkeznie, és a három forgóvázat rugalmas keresztkapcsolókkal kellett összekapcsolni egymással. Ezen specifikációk szerint az SBB 1969-ben négy különböző prototípust rendelt az SLM-től (mechanikus alkatrész) és a BBC-től (elektromos rész). Ezt a négy gépet 1972 őszéig állították szolgálatba, majd alaposan tesztelték. Miután elkezdődött a végleges verzió megjelenése, az SBB 1973. február 23-án 45 Re 6/6 sorozatú mozdonyt rendelt az SLM/BBC-től. Szállításuk 1975-ben kezdődött, két éven belül megtörtént és 1977-re fejeződött be. A 40 Re 6/6 második szériáját (11650 - 11689) közvetlenül ezután szállították le 1977 végétől 1980 végéig. Ettől kezdve a nehéz EC, IC és gyorsvonatok, valamint a Gotthard és Simplon legnehezebb, akár 1600 tonnás tehervonatok a Re 6/6 felségterületei voltak. Ez csak az ezredfordulótól változott, amikor 2003-ra az összes Re 6/6 az új SBB-Cargo teherszállítási részleghez került. De még ma is lenyűgöző, amikor egy Re 6/6 egy hosszú tehervonattal küzdi fel magát a gotthárdi rámpákon. Ennél is impozánsabb az úgynevezett „Re 10/10”, a kettős tapadás Re 4/4II-vel és Re 6/6-tal, ami szinte alapfelszereltség, legalábbis a gotthárdi útvonalon. Ennek a kombinációnak a teljesítményét csak a vonóhorog 1400 tonnás maximális terhelése korlátozza 26 ezrelékes lejtőn. Ellenkező esetben a két mozdony néhány száz tonnával többet cipelhetne át a hegyen. Sok mozdonyvezető a tíz hajtott tengelyre és a megfelelő tömegre esküszik, és mindig előnyben részesíti ezeket, mint a legújabb Bo' Bo' kettős vontatóegységeket, amelyek névlegesen hasonlóan erősek.
Ez a szöveg gépi fordítással készült.
Műszaki adatok: Csúcsjel: Menetiránytól függő hármas csúcsfény, fehér zárófény, Menetiránytól függő hármas csúcsfény, két piros zárófény · Epoche: VI · Kivitel (alváz): Alváz + felépítmény fémből · Kivitel (modellvasút): Elektromos mozdony · Korosztály: 15 éves kortól · Kupplung: NEM szár · LüP/LüK: 222 mm · Megépítési méret: H0 · Táp-rendszer: Digitális DC hanggal · Vasúttársaság: SBB