Termékek Menü Kedvenceim
0

TRIX H0 22773 H0 elektromos mozdony az SBB Re 620

A termék képek illusztrációk.

Ár:
164 865 Ft (129 814 Ft + ÁFA)
Állapot, kiszállítás: i Elérhető, 5-10 munkanap
Szállítási díj: i +1 250 Ft-tól
Garancia: i 24 hónap
Gyártó, márka: TRIX H0
Átlagos értékelése: Nem értékelt
Cikkszám: #636174
Mennyiség:db
Megbízható magyar vállalkozás már 2009 óta, több 100.000 elégedett vásárló.
Garancia vállalás minden termékre, probléma esetén rugalmas ügyintézés.
Árukereső "Megbízható bolt" minősítés már több éve kiérdemelten.
Gyors rendelés akár regisztráció nélkül. Alacsony árak, számos kedvező díjú szállítás.

Termékleírás

H0 elektromos mozdony az SBB Re 620

Középső motor és 4 tengely a két külső forgóvázban kardánon hajtva
Nehézfém kivitelű alváz és karosszéria
RailCom-képes DCC/mfx digitális dekóderrel és különféle fény- és hangfunkciókkal
A vezetőfülke és a géptér világítása digitálisan is vezérelhető

Prototípus: Re 6/6 nehéz elektromos mozdony, mint Re 620, a Swiss Federal Railways (SBB), SBB Cargo részlegénél. Fenyő zöld alapszínű változat. Kerek fényszórók, UIC foglalatok, elöl ferde kormány, a mozdony egyik oldalán karbantartó nyílás a klímához. 620 063-8 számú mozdony cég, Eglisau mozdonycímerrel. Üzemi állapot kb 2013-2018.

Modell: Digitális dekóderrel és kiterjedt hangfunkciókkal. Szabályozott, nagy teljesítményű hajtás lendkerékkel, központilag telepítve. 4 tengely (mindkét tengely a két külső forgóvázban) kardánon hajtott. tapadási abroncsok. A menetiránytól függően változó hármas fényszóró és 1 fehér jelzőlámpa (svájci fényváltó) hagyományos üzemben működik, és digitálisan vezérelhető. A 2. és 1. mozdonyoldalon lévő fényszórók külön-külön digitálisan kapcsolhatók ki. Ha a mozdony mindkét oldalán lekapcsolják a fényszórókat, akkor a dupla A lámpák mindkét oldalon működnek. A világítás 2 piros jelzőlámpára kapcsolható. A vezetőfülke és a géptér világítása digitálisan is vezérelhető. Világítás karbantartást nem igénylő meleg fehér és piros fénykibocsátó diódákkal (LED). Rögzített fém mászó kapaszkodók. A tengelykapcsolók elülső kötényekre cserélhetők. Minimális áthaladási sugár 360 mm. Hossza ütközők között 22,2 cm. Ezt a modellt AC változatban találja a Märklin H0 szortimentben 37328 cikkszám alatt.

Nagy cég:
Valami különleges volt és most is az – a Svájci Szövetségi Vasutak (SBB) Re 6/6-ja. Sokáig a világ legerősebb elektromos mozdonyának tartották, és Svájcban ma is viseli ezt a címet. Természetesen ezt a nagy, 8020 kW-os teljesítményt csak hat tengelyen lehetett elhelyezni, így a közép-európai viszonyoktól meglehetősen szokatlan Bo' Bo' Bo' kerékkészlet-sorrendet alkalmazták, hogy a megfelelő tapadást jó menettulajdonságokkal kombinálják. görbékben. A középső forgóváznak megfelelő oldaljátékkal kellett rendelkeznie, és a három forgóvázat rugalmas keresztkapcsolókkal kellett összekapcsolni egymással. Ezen specifikációk szerint az SBB 1969-ben négy különböző prototípust rendelt az SLM-től (mechanikus alkatrész) és a BBC-től (elektromos rész). Ezt a négy gépet 1972 őszéig állították szolgálatba, majd alaposan tesztelték. Miután elkezdődött a végleges verzió megjelenése, az SBB 1973. február 23-án 45 Re 6/6 sorozatú mozdonyt rendelt az SLM/BBC-től. Szállításuk 1975-ben kezdődött, két éven belül megtörtént és 1977-re fejeződött be. A 40 Re 6/6 második szériáját (11650 - 11689) közvetlenül ezután szállították le 1977 végétől 1980 végéig. Ettől kezdve a nehéz EC, IC és gyorsvonatok, valamint a Gotthard és Simplon legnehezebb, akár 1600 tonnás tehervonatok a Re 6/6 felségterületei voltak. Ez csak az ezredfordulótól változott, amikor 2003-ra az összes Re 6/6 az új SBB-Cargo teherszállítási részleghez került. De még ma is lenyűgöző, amikor egy Re 6/6 egy hosszú tehervonattal küzdi fel magát a gotthárdi rámpákon. Ennél is impozánsabb az úgynevezett „Re 10/10”, a kettős tapadás Re 4/4II-vel és Re 6/6-tal, ami szinte alapfelszereltség, legalábbis a gotthárdi útvonalon. Ennek a kombinációnak a teljesítményét csak a vonóhorog 1400 tonnás maximális terhelése korlátozza 26 ezrelékes lejtőn. Ellenkező esetben a két mozdony néhány száz tonnával többet cipelhetne át a hegyen. Sok mozdonyvezető a tíz hajtott tengelyre és a megfelelő tömegre esküszik, és mindig előnyben részesíti ezeket, mint a legújabb Bo' Bo' kettős vontatóegységeket, amelyek névlegesen hasonlóan erősek.

Ez a szöveg gépi fordítással készült.

Műszaki adatok: Csúcsjel: Menetiránytól függő hármas csúcsfény, fehér zárófény, Menetiránytól függő hármas csúcsfény, két piros zárófény · Epoche: VI · Kivitel (alváz): Alváz + felépítmény fémből · Kivitel (modellvasút): Elektromos mozdony · Korosztály: 15 éves kortól · Kupplung: NEM szár · LüP/LüK: 222 mm · Megépítési méret: H0 · Táp-rendszer: Digitális DC hanggal · Vasúttársaság: SBB

Vélemények a termékről

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.

Írja meg véleményét a termékről:





Értékelés: Rossz Kitűnő
Weboldalunk cookie-kat (sütiket) használ a felhasználói élmény fokozása érdekében. További részletek az Adatkezelési Tájékoztatóban. RENDBEN

SZERETNE MOST 600 Ft KEDVEZMÉNNYEL VÁSÁROLNI?*


ÉS TOVÁBBI EGYEDI AKCIÓKRÓL ÉRTESÜLNI A JÖVŐBEN?

IRATKOZZON FEL HÍRLEVELÜNKRE, ÉS MÁR KÜLDJÜK IS A KEDVEZMÉNYT!



*12.000 Ft értékű vásárlás felett érvényes. A megadott adatok kezelése az adatvédelmi tájékoztatónak megfelelően történik

X