A vezetőfülke és a motortér világítása digitálisan vezérelhető Külön ütemezett rádióutánzatok A mozdony alváza és karosszériája fémből készült Puffer magasság a NEM szerint Digitális dekóder széleskörű fény- és hangfunkciókkal DCC, mfx és RailCom képes
Prototípus: Német Szövetségi Vasút (DB) 103-as osztályú elektromos mozdony. „Rövid” vezetőfülkével, egykarú áramszedővel, első köténnyel és ütközőpanellel felszerelt változat. Bíborvörös/bézs alapszínséma. Cégszám 103 152-5. Üzemképes állapot 1979-től.
Modell: Digitális dekóderrel és kiterjedt hangfunkciókkal. Szabályozott, nagy teljesítményű hajtás központilag felszerelt lendkerékkel. Minden forgóvázban két tengelyt kardán hajt. tapadási abroncsok. Hagyományos üzemben a menetiránytól függően változó hármas fényszóró és két piros jelzőlámpa működik, és digitálisan vezérelhető. A 2. és 1. mozdonyoldalon lévő fényszórók külön-külön digitálisan kapcsolhatók ki. Dupla A fény funkció. A menetiránnyal változó vezetőfülke világítás és a motortér világítás digitálisan vezérelhető. Világítás karbantartást nem igénylő meleg fehér és piros fénykibocsátó diódákkal (LED). Külön csatolt fűtőtest-utánzat, kormány, ablaktörlők, UIC aljzatok és tetőkábelek. Puffer magasság a NEM szerint. A fékvezetékek, aljzatok, lépcsők, csavaros csatlakozók és zárt kötények külön rögzíthető alkatrészként szerepelnek. Hossza ütközők között 22,4 cm.
A Märklin H0 kínálatában a 43852, 43861 és 43872 cikkszám alatt találhat megfelelő személygépkocsikat a szükséges cserekerékpárok hivatkozásával. Ezt a modellt AC változatban találja a Märklin H0 szortimentben 39151 cikkszám alatt.
Ez a szöveg gépi fordítással készült.
Műszaki adatok: Csúcsjel: Menetiránytól függő hármas csúcsfény, két piros zárófény · Epoche: IV · Kivitel (alváz): Alváz + felépítmény fémből · Kivitel (modellvasút): Elektromos mozdony · Korosztály: 15 éves kortól · Kupplung: NEM szár · LüP/LüK: 224 mm · Megépítési méret: H0 · Táp-rendszer: Digitális DC hanggal · Vasúttársaság: DB