Filigrán modell, nagyrészt fémből Áttört rúdkeret és sok mellékelt részlet Szabályozott nagy teljesítményű hajtás lendkerékkel a kazánban RailCom-kompatibilis DCC/mfx digitális dekóder számos működési és hangfunkcióval
Erőteljes nyomás a kazánban A Berliner Maschinenbau AG Schwartzkopff 1936-ban szállította le a 41-es sorozat első nagysebességű tehermozdonyait. Ezek a gépek a közepes teherbírású vonatok univerzális mozdonyainak bizonyultak. Ebből a sorozatból összesen 366 mozdony készült 1936 és 1941 között, amelyek többségét a háború után a Deutsche Bundesbahn és a Deutsche Reichsbahn vette át.
Prototípus: 042-es osztályú tehervonat gőzmozdony olajfő tüzelőanyaggal és 2´2´T 34 szabvány kivitelű olajszűrővel. Átalakított változat új, nagy teljesítményű kazánnal. Német Szövetségi Vasút (DB). Fekete/piros alapszínséma. Witte füstterelők, DB reflex üveglámpák és indusi mindkét oldalon. Mozdony cégszám 042 206-3. Üzemképes állapot 1970 körül. Modell: Digitális dekóderrel és kiterjedt hangfunkciókkal. Szabályozott nagy teljesítményű hajtás lendkerékkel a kazánban. 4 tengelyes meghajtású. tapadási abroncsok. Mozdony és zsenge nagyrészt fémből készült. 7226 füstgenerátorhoz szerelve. A menetiránytól függően változó hármas fényszórók és az utólag beépíthető füstgenerátor hagyományos üzemmódban működnek, és digitálisan vezérelhetők. Világítás karbantartást nem igénylő meleg fehér fénykibocsátó diódákkal (LED). Vágánysugár-alapú állítható szoros csatolás kinematikával a mozdony és a mozdony között. Kinematikai vezetésű zárt tengelykapcsoló NEM tengellyel a tender hátulján és a mozdony elején. Minimális áthaladási sugár 360 mm. Dugattyúrúd védőcsövek, féktömlők és utánzatos csavaros csatlakozók tartoznak hozzá. Hossza ütközők között 27,5 cm.
A jelenlegi Märklin H0 kínálatban talál megfelelő tehervagonokat, a szükséges egyenáramú kerékkészletek részleteivel. Ezt a modellt AC változatban találja a Märklin H0 szortimentben 37931 cikkszám alatt.
Ez a szöveg gépi fordítással készült.
Műszaki adatok: Csúcsjel: Menetiránytól függő hármas csúcsfény · Epoche: IV · Kivitel (alváz): Alváz + felépítmény fémből · Kivitel (modellvasút): Gőzmozdony · Korosztály: 15 éves kortól · Kupplung: NEM szár · LüP/LüK: 275 mm · Megépítési méret: H0 · Táp-rendszer: Digitális DC hanggal · Vasúttársaság: DB