TRIX H0 25141 Az SNCF 141-R sorozatú H0 gőzmozdony
Az SNCF 141-R sorozatú H0 gőzmozdony
Különösen finom fémszerkezet Különféle alkalmazott részletek Alapfelszereltségként füstgenerátorral A vezetőfülke világítás, az alváz világítás és a tűztér/égő villogása külön-külön digitálisan vezérelhető Digitális dekóder széleskörű fény- és hangfunkciókkal Puffer magasság a NEM szerint
A gőzmozdony-óriás, mint egy főnix a hamvakból, abszolút forradalmat jelentett az SNCF számára a háború után. Mivel a francia mozdonypark erősen kimerült, robusztus és univerzálisan alkalmazható Mikado mozdonyokat rendeltek az USA-ból. Az első 700 mozdonyból álló sorozatot 1945-ben szállították le, majd 1947-re a második, 640 mozdonyból álló sorozatot. A 141 R-t sokféle vonaton használták, és különösen népszerű volt a nehéz teher- és gyorsvonatok esetében. Kilenc ilyen mozdony ma is létezik, köztük a 141 R 1244, amelyet Svájcban üzemképes évjáratú mozdonyként őriznek.
Egyszerűen növelje a távolságot Annak érdekében, hogy a 2024-es meglepetésmodellel mindig tökéletes vezetési élményben legyen része, még szűk ívekben is könnyedén növelhető a mozdony és a tender közötti távolság.
Gyönyörű olajos gyengéd A 141 R modell olajtenderrel fut az SNCF optikai állapotában, mivel a mozdony jelenleg a svájci Bruggben üzemel.
Tele digitális funkciókkal Az igazi vezetési élmény érdekében az mfx+ dekóder nagyszerű digitálisan kapcsolható funkciókat kínál, mint például a vezetőfülke világítása, az alváz világítás és az égéstér villogása.
Füstgenerátor és pontos puffermagasság A 141 R finom fémszerkezete alapfelszereltségként beépített füstgenerátort tartalmaz a gőzmozdony prototipikus élettartama érdekében. A puffer magassága megfelel a NEM szabványnak.
Hang A kiváló hangzás életre kelti a Mikado-t, és a zseniális kéthengeres staccato-t igazi vasúti modellvé varázsolja.
hitelesség Az utolsó részletig. A vezetőfülke alatt az Integra-Signum vonatvédelmi rendszer másával, amely ma már elengedhetetlen a múzeumi működéshez.
Figyelem a részletekre A vezetőfülke falain a függönyök többszínű mozdonyvezető- és mozdonyvezető-ülésekkel együtt vannak kialakítva.
Szemet vonz Az olajégő lángja fellobban a tűztérben, és létrehozza a prototipikus és egyedi tűzvillogó hatást.
Cirkuszi lovak A Brugg-i Mikado 1244 egyesület szeretettel ápolt és gondozott, vizuálisan nagyon tetszetős, színes, fehér kerekekkel rendelkező gép mutatkozik be.
Szeress engem Tender Rendkívül részletgazdag az összes nyomásmérővel a tankolt üzemanyaghoz, a kézifék-kerékhez, a tűzoltó készülékhez, a fékpofákhoz és a vízszintjelzőhöz.
Mozdony arc Lenyűgöző elülső rész jellegzetes légszivattyúval és sárvédővel, különösen finom szélterelőkkel és ezüst hüvelyes ütközőkkel.
Síp koncert A két síp olyan monumentálisan szól, mint a kipufogó hangja, és lenyűgözően jelzi a kemény munkást.
Modell: Digitális dekóderrel és kiterjedt hangfunkciókkal. Szabályozott nagy teljesítményű hajtás lendkerékkel a kazánban. Négy tengely meghajtású, amelyek közül három kapcsolórúddal rendelkezik. Tapadási gumik. Mozdony és zsenge nagyrészt fémből készült. Füstgenerátor alapkivitelben beépítve. A menetiránytól függően változó fényszórók és két piros jelzőlámpa hagyományos üzemben működik, digitálisan vezérelhető. Váltás piros hátsó lámpára. A vezetőfülke világítása, az alvázvilágítás és a tűztér/égő villogása külön-külön digitálisan vezérelhető. Világítás karbantartást nem igénylő meleg fehér és piros fénykibocsátó diódákkal (LED). Szoros kapcsolat a kinematikával a mozdony és a tender között. Kinematikusan vezetett szoros tengelykapcsoló NEM tengellyel a tenderen. Puffer magasság a mozdonyon és a tenderen a NEM szerint. Minimális áthaladási sugár 360 mm. A dugattyúrúd védőcsövek és a féktömlők hossza kb. 27,9 cm.
Ez a szöveg gépi fordítással készült.
Technical specifications: Csúcsjel: Menetiránytól függő hármas csúcsfény, két piros zárófény · Epoche: VI · Kivitel: Gőzmozdony · Kivitel (alváz): Alváz + felépítmény fémből · Korosztály: 15 éves kortól · Kupplung: NEM szár · LüP/LüK: 279 mm · Megépítési méret: H0 · Táp-rendszer: Digitális DC hanggal · Vasúttársaság: SNCF