A mozdony alváza és karosszériája fémből készült Sok részlet A vezetőfülke világítása külön és digitálisan vezérelhető Számos világítási funkció külön-külön és digitálisan vezérelhető Digitális dekóder széles körű működési és hangfunkciókkal DCC, mfx és RailCom képes
Az Alpok természetes akadályt képeznek Európa közepén. 1854-től már bátran vezetett utakon lehetett a síneket végigvezetni a hegyvidékeken. Ez megkönnyítette az árucserét. Svájcban azok az átjárók, mint például a Gotthardon vagy a Lötschbergen átvezető alagútjaikkal és viaduktjaikkal ma is inspirálóak. Hegyi használatra alkalmas mozdonyok mindig rendelkezésre álltak. Az itatólovakat azonban az adott országhatárokon cserélni kellett, gyakran az eltérő energiarendszerek miatt. A többrendszerű mozdonyok diadalmenetének köszönhetően ez már történelem. Az egyik ilyen típusú gép a Vectron, a Siemens remekműve – mind formai, mind technológiai szempontból. A 2001-ben alapított berni székhelyű BLS Cargo nagyon sikeresen támaszkodik erre a 475-ös sorozatként ismert mozdonytípusra. Az Alpokból származó, fülbemászó motívumokkal díszített elegáns ruhában önkéntelenül is szemet gyönyörködtetővé válnak. A transzalpesi vasúti teherszállításra szakosodott berni cég összesen 40 ilyen típusú gépet kap két szállítási sorozatban, az utolsó 25-tel pedig tehervonatokat is szállítanak Belgium és Olaszország között. Ez vonatkozik például az " Ambrogio" -ra. Ezért semmi rendkívüli, amikor egy ilyen alpinistát látunk egy hosszú és színes kombinált szállítóvonattal a rajnai síneken. De az Alpok rámpaútjain azt is megmutatják, hogy miből vannak. A mozdonytestek lenyűgöző motívumai a hófödte csúcsokkal és merész hegymászókkal nemcsak dekoratívak, de méltó kifejezései is teljesítményüknek.
Prototípus: BLS Cargo osztályú Re 475 (Vectron) elektromos mozdony. Hegyek és hegymászók motívumával és „BLS Cargo. Az alpinisták Európában.” Cégszám: 475 417. Üzemképes állapot 2021-től.
Modell: A mozdony digitális dekóderrel és kiterjedt hangfunkciókkal rendelkezik. Ellenőrzött, nagy hatásfokú meghajtás. 4 tengelyes meghajtás. Tapadási gumiabroncsok A hármas fényszórók és az 1 fehér jelzőlámpa menetirányt váltanak, hagyományos üzemmódban működnek, és digitálisan vezérelhetők. A 2. és 1. mozdonyvég fényszórói külön-külön digitálisan kikapcsolhatók. Ha a mozdony mindkét végén lekapcsolják a fényszórókat, akkor a „dupla A lámpa” mindkét oldalon működik. Váltás a svájci fénycsere és a fehér/piros fényváltó között kapcsolható. A spotlámpa digitálisan vezérelhető. A vezetőfülke világítása digitálisan vezérelhető. A manőverező lámpa, a figyelmeztető jelzés és a rossz irányba történő vezetés digitálisan vezérelhető. Világítás karbantartást nem igénylő meleg fehér és piros fénykibocsátó diódákkal (LED). Hossza ütközők között 21,9 cm. Ez a modell AC változatban megtalálható a Märklin H0 szortimentben 39334 cikkszámon.
Ez a szöveg gépi fordítással készült.
Műszaki adatok: Csúcsjel: Menetiránytól függő hármas csúcsfény, két piros zárófény, Menetiránytól függő hármas csúcsfény, fehér zárófény, Menetiránytól függő hármas csúcsfény, Piros zárófény · Epoche: VI · Kivitel (alváz): Alváz + felépítmény fémből · Kivitel (modellvasút): Elektromos mozdony · Korosztály: 15 éves kortól · Kupplung: NEM szár · LüP/LüK: 219 mm · Megépítési méret: H0 · Táp-rendszer: Digitális DC hanggal · Vasúttársaság: BLS