Teljesen új konstrukció Különösen filigrán fém kivitel Sok külön alkalmazott részlet Az indító lámpa digitálisan vezérelhető A fülke világítása digitálisan szabályozható Digitális dekóder kiterjedt működési és hangfunkciókkal
Modell: Digitális dekóderrel és kiterjedt hangfunkciókkal. Nagy hatékonyságú, központi vezérlésű lendkerékkel is rendelkezik. Minden hajtókeret mindkét külső meghajtó kerekét kardántengely hajtja. Vontatási gumik. A hármas fényszórók és két piros jelzőlámpa a menetiránynak megfelelően változik, hagyományos üzemben működik és digitálisan vezérelhető. A mozdony 2. és 1. végének fényszórói külön-külön digitálisan kikapcsolhatók. Ha a mozdony mindkét oldalán kikapcsolják a fényszórókat, a kettős A lámpa mindkét oldalon működik. A fülke világítása külön kezelhető digitális üzemmódban. Ezenkívül egy indító lámpa digitálisan kapcsolható a menetiránytól függően. Világítás karbantartás nélküli meleg fehér és piros fénykibocsátó diódákkal (LED). Rögzített fogantyúk. Vezetőfülkék és gépház megkönnyebbüléssel. A rögzíthető féktömlőket és az utánzó csavaros csatlakozásokat külön mellékeljük. Hossza ütközők között 21,4 cm. Prototípus: Német Szövetségi Vasút (DB) 194. osztályú nehéz elektromos tehergépjármű. Króm-oxid alapszín. 194 050-1 számú mozdonyút. Az autó úgy néz ki, mint 1982 körül.
Ez a szöveg gépi fordítással készült.
Műszaki adatok: Belső berendezés: beépített berendezés, beépített belső világítás · Csúcsjel: Menetiránytól függő hármas csúcsfény, két piros zárófény · Epoche: IV · Kivitel (alváz): Alváz + felépítmény fémből · Kivitel (modellvasút): Elektromos mozdony · Korosztály: 15 éves kortól · Kupplung: NEM szár · LüP/LüK: 214 mm · Megépítési méret: H0 · Táp-rendszer: Digitális DC hanggal · Vasúttársaság: DB