H0 alacsony oldalú kocsi hajtással, barna, funkcionális modell a DB háromvezetékes rendszeréhez
Az önjáró alacsony oldalsó kocsi ideálisan hajtja végre a motorizálatlan mozdonyokat. 1958 és 1967 között a DB több mint 14 200 2 tengelyes lapos autót vásárolt oldalsó szárnyakkal és összecsukható véglemezekkel. Járművek szállítására használták őket, pl. B. Kaelble traktorok KV 633/632, valamint nagy helyigényű áruk. Az oldaloszlop nélküli kocsikat 1965-től Kls-nek jelölték. Használhatók modellekként a III. - VI. Korszakból. Saját tömeg 12 100 kg, max. Rakodási tömeg 27,5 t, LüP 13 860 mm. A szabadalmaztatott padlómeghajtás, hasonlóan a ROBEL-hez, optimálisan illeszkedik az alacsony oldalsó kocsi lapos kialakításához. Lassan haladva, hanggal, digitálisan és analóg módon működve ez a modell meggyőzi a technológiai lelkes modell oktatót. Elektromos hajtással. Az integrált hangmodul visszaadja a sípot és a különféle működési zajokat. Digitális dekóder DCC / MM és analóg működéshez (AC / DC) beépített energiatárolóval, RailCom-kompatibilis. A tipikus dízel vagy gőzmozdony hangja CV-vel választható ki. Az egyik végén két kétpólusú, kapcsolható aljzat található, amelyekhez. B. egy hátsó lámpa csatlakoztatható. Funkciók tartománya analóg módban: - Vezetési mód előre / hátra - Hang aktív (típus és hangerő CV-n keresztül állítható) - Világos aktív Funkcionális tartomány digitális módban: - Vezetési mód előre / hátra - Kapcsolható funkciók: Hang (típus és hangerő CV-vel állítható), síp, fénycsatlakozó tengelyek a NEM 362 szerint mindkét oldalon. Tartalmazza. egy hátsó lámpa. Méretek: LüP 15,9 x szél 3,5 x magasság 2 cm.
Ez a szöveg gépi fordítással készült.
Műszaki adatok: Kivitel (modellvasút): Alacsony padlójú kocsi · Kivitel (általános): Barna · Korosztály: 15 éves kortól · Kupplung: NEM szár · LüP/LüK: 159 mm · Megépítési méret: H0 · Táp-rendszer: Digitális DC hanggal · Vasúttársaság: DB AG